پزشك قلابي مردم را نقره‌داغ مي‌كرد/دختر جوان هم در دام خواستگار شياد
 

 

پزشك قلابي مردم را نقره‌داغ مي‌كرد/دختر جوان هم در دام خواستگار شياد

پزشك قلابي مردم را نقره‌داغ مي‌كرد

 پزشك قلابي كه به بهانه سرمايه‌گذاري در خريد و فروش دلار، صاحب يك رستوران را در تهران فريب داده و 40 ميليون تومان پول وي را دزديده بود، در لواسانات دستگير شد.

طبق اظهارات متهم، وي درصدد بوده از افراد ديگري هم كلاهبرداري كند كه موفق نشده است.

اخبار حوادث -  چندي پيش مردي با حضور در شعبه 12 بازپرسي دادسراي ناحيه 2 تهران عليه مردي به اتهام سرقت 40 ميليون توماني شكايت كرد.

شاكي كه صاحب يك رستوران در شمال غرب تهران بود، گفت: مدتي پيش مردي به رستورانم آمد و با معرفي خود به عنوان پزشك و صاحب داروخانه عنوان كرد در زمينه سرمايه‌گذاري در خريد و فروش دلار هم فعاليت دارد.

شاكي افزود: او هر هفته دو بار ـ همراه دختر جواني كه او را نامزدش معرفي مي‌‌كرد ـ به رستورانم مي‌آمد و پس از مدتي در پي اين آشنايي، اعتمادم به وي جلب شد و خواستم با پرداخت مبلغي به وي از او دلار بخرم. او هم ادعا مي‌كرد طي دو ماه سرمايه‌ام سه برابر مي‌شود.

شاكي يادآور شد: قرار شد با مرد پزشك نزد دوستانش كه در زمينه خريد و فروش دلار فعاليت دارند، برويم. آن روز در حالي كه 40 ميليون تومان پول همراهم بود، براي خريد دلار با خودرويش به يكي از محله‌هاي شمال غرب تهران رفتيم.

مرد سرمايه‌گذار در دام دزد جوان

شاكي با اشاره به نحوه دزديده شدن پول‌هايش گفت: روز حادثه مرد پزشك مرا به چند خيابان در شمال و شمال غرب تهران برد و هر بار ادعا مي‌كرد دوستانش محل ملاقات را عوض كرده‌اند. سرانجام پس از چند ساعت مقابل يك كوچه بن‌بست در شمال غرب تهران توقف كرد تا از خودرو پياده شويم. اما پزشك حيله‌گر، در حالي كه كيف پول در خودرو بود، پياده نشد و بسرعت از محل دور شد.

در پي اين شكايت، پرونده در اختيار كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

ماموران در مرحله اول با شناسايي هويت دختر جواني كه همراه متهم به رستوران شاكي مي‌آمده، وي را به مركز پليس آگاهي احضار كردند.

اين دختر جوان در بازجويي مقدماتي ادعا كرد، متهم فراري پيش از اين نامزدش بوده و وي و خانواده‌اش را فريب داده و با اخذ مبلغي از آنها متواري شده است.

دختر جوان هم در دام خواستگار شياد

وي به پليس گفت: متهم فراري پزشك نبوده و صاحب داروخانه هم نيست، بلكه مدتي پيش به عنوان نسخه پيچ در داروخانه‌اي با وي همكار بوده است.

مرد شياد با ادعاي اين‌كه خانواده‌اش در خارج از كشور زندگي مي‌كنند و قرار است بزودي داروخانه‌اي در يكي از كشورهاي اروپايي داير كند، دختر جوان را فريب داده و مبلغي پول از او گرفته است.

در ادامه تحقيق از وي معلوم شد، دختر جوان وقتي متوجه شده مرد مورد علاقه‌اش به او دروغ گفته، به ارتباطش با وي خاتمه مي‌دهد، اما بعد از آن متهم وي و خانواده دختر جوان را به مرگ تهديد مي‌كند. در حالي كه اين خانواده قصد شكايت از متهم فراري را داشتند، متوجه مي‌شوند خواستگار حيله‌گر نشاني خانه آنها را در اختيار طلبكارانش قرار داده و به اين ترتيب آنها را دچار دردسر كرده است.

در حالي كه تحقيقات براي دستگيري متهم فراري ادامه داشت، معلوم شد وي درصدد است به لواسانات برود و به بهانه خريد دلار از مردي كلاهبرداري كند.

بنابراين ماموران چند روز پيش با هماهنگي قضايي عازم محل فوق شدند و با محاصره آنجا، متهم را پيش از اقدام به كلاهبرداري دستگير كردند.

متهم با انتقال به پليس آگاهي در مواجهه حضوري با شاكي اعتراف كرد كه پول‌هايش را دزديده است.

اعتراف متهم

متهم به پليس گفت: به دليل مشكلات مالي بدهكار بودم، به همين دليل تصميم گرفتم با كلاهبرداري از مردم، بدهي‌هايم را بپردازم. ابتدا دختري را كه در داروخانه همكارم بود، فريب دادم و به بهانه‌هاي مختلف از او پول ‌گرفتم.

متهم اضافه كرد: سپس تصميم گرفتم صاحبان رستوران‌هاي شمال غرب تهران را هم فريب داده و پول‌هايشان را بدزدم و البته براي اين‌كه كسي به من ظنين نشود، نامزدم را هم با خود به رستوران‌ها مي‌بردم تا با بررسي وضع مالي صاحبان رستوران‌ها، آنها را فريب دهم.

متهم يادآور شد: ابتدا از همين شاكي كلاهبرداري كردم و درصدد بودم افراد ديگري را فريب دهم كه متوجه شدم پليس تعقيبم مي‌كند.

وي اضافه كرد: بنابراين به زندگي پنهاني‌ام ادامه دادم و دوباره به تهران بازگشتم و با فريب يك مرد پولدار، در لواسانات با وي قرار ملاقات گذاشتم و مي‌خواستم به بهانه فروش دلار، پول‌هايش را بدزدم و پيش از هر اقدامي دستگير شدم.

بنابراين گزارش، متهم با قرار قانوني روانه زندان شد. تحقيقات تكميلي از وي براي مشخص شدن ديگر كلاهبرداري و دزدي‌ها ادامه دارد./جام جم آنلاین

 
 
                                
                                                   جهت عضویت در سایت کلیک کنید
                                                     

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







به وبلاگ همه موضوعه خودتان خوش آمدید
کل مطالبی رو که می خواهید تو این سایت searchکنید
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتان خوش آمدید
آموزش تزئین سالاد فصل به صورت قالبی
آموزش هایی برای هرچه خوشمزه تر شدن خورش قیمه
تزئین جالب گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک ! (+ تصاویر ) چگونه می توان تلخی زیتون را گرفت ؟ عکس هایی از طرحهای متنوع پیش بند آشپزی خورش برگه زردآلو (آموزش آشپزی ) روش دم کردن چای سبز درمان چروک دور لب ها چیست؟ چگونه ماهیچه‌های خود را حجیم کنیم؟!(قسمت دوم) رژیم غذایی بدنسازی و پرورش اندام برای حجیم سازی عضلات (قسمت اول) 12 ساعت جدال با مرگ چترباز 21 ساله در اولين پرواز پرده از راز 167 فقره سرقت با دستگیری سارق حرفه‌ای برداشته شد مرگ هولناک زن در جنایت اسیدی شوهر نقاش متهم به قتل در دادگاه: در دفاع از همسرم مزاحم او را کشتم مجموعه: اخبار حوادث قتل پس از آشنايي اينترنتي دختر ۸ ساله، قربانی عشق خونین برادر پزشك قلابي مردم را نقره‌داغ مي‌كرد/دختر جوان هم در دام خواستگار شياد مرد جوان همسر اولش را در مرخصی زندان به قتل رساند+عکس فرستادن پنج مصدوم دیگر به تبریز؛ هنوز سه دانش‌آموز با دستگاه نفس می‌کشند با جان باختن یک دانش‌آموز شین آبادی، فاجعه تکمیل‌تر شد! باز هم بخاری نفتی کلاس را به آتش کشید؛ حال شش تن وخیم است اسامی حادثه دیده گان آتش‌سوزی در پیرانشهر اولین فوتی حادثه پیرانشهر/ معلم فداکار روستایی که سپر وزیر هم شد
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی و آدرس nimaseyedi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر





نويسندگان